loading...
love
amir بازدید : 14 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

روزی که به دنیا آمدی یک نفر بودی برای یک دنیا

ولی حالا یه دنیا هستی مال من…

************

 

 

روزی که به دنیا آمدی یک نفر بودی برای یک دنیا

ولی حالا یه دنیا هستی مال من…

************

خاطره ها را رشوه میدهم به روز هایم

تا از بی تو بودن ،صدایشان در نیاید…

************

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد،

نمیدانم نداشتنت سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را دارد…

************

میگویند دلتنگ نباشم!خدای من…انگار به آب میگویند خیس نباش…..

************

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد….

در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است…؟!

************

قرارمان یک مانور کوچک بود…

قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد…اما ببین

یک جای سالم بر قلبم نمانده است…!!!!

************

به ساحل نگاه تو شکسته قایق دلم،

چقد منتظر شدم به دیدنم نیامدی،
به آرزوی دیدنت گل شقایقی شدم،

چقد منتظر شدم به چیدنم نیامدی…

************

رفتن بهــانه نمیـ خواهــد ؛

بهـانه های مانـدنـــ که تمـامـــ شــود

کــافـیستــ ــ ـ

************

دوستت دارم

با هزاران واژه

روی تک دفتر عشق

ب امید آنکه

تو بخوانی روزی

دفتر شعر مرا

************

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست… بلکه نداشتن کسی است که الفبای

دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی.

************

گاهی وقتا زندگی تمام حواسشو جمع می کنه تا ببینه تو چی دوست داری

تا درست همون ازت بگیره! کاش نفهمه من چقدر دوستت دارم…

************

باران تکراری نمیشود
هروقت بیاید دوست داشتنیست
تو برایم بارانی

************

در برابرم مشت میکنی… میپرسی: گل یا پوچ؟
در دلم میگویم: فقط دستانت….

************

من هنوز از بازى کلاغ پرمیترسم،
میترسم بگویم تو،
و تو آرام بگویى پر…!!!

************

دیگر از تنهایی خسته ام
به کلاغ ها زیر میزی میدهم تا قصه ام را تمام کنند.

************

دلگیر نشو از ادما نیش زدن طبیعتشان است

سالهاست که به هوای بارانی میگویند خراب…

************

ادم ها بازی کردن را دوست دارند…

این تو هستی که انتخاب میکنی هم بازیشون باشی یا اسباب بازیشون.

حالا من هم بازیتم یا اسباب بازی؟

************

هیس
ارام تر باشید

عشقم در اغوش کسی خوابیده است…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید؟از1تا20چه نمره ای به سایت LOVEمی دهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 288